foto/Davor Kirin

Najveća ‘svjetlosna’ manifestacija u Hrvatskoj Božićna bajka obitelji Salaj, s preko tri milijuna upaljenih lampica na imanju u nedjelju je zatvorila svoja vrata za posjetitelje.

Iako je bilo upitno samo održavanje manifestacije uz niz problema s kojima su se organizatori suočili, svi oni koji su radili na ovom prepoznatljivom brendu Čazme na kraju su zadovoljni, a broj posjetitelja ih je ugodno iznenadio.

– Zadovoljni smo posjetom. Posjetilo nas je preko 25 tisuća posjetitelja koji su došli iz inozemstva Slovenije, Mađarske, Austrije, Italije i Francuske. Tu su bili i naši domaći gosti iz svih krajeva Hrvatske, od Prevlake do Dunava – kazao je Željko Živoder, voditelj manifestacije.

Broju od 25 tisuća treba se dodati i brojne posjetitelje koji su bili oslobođeni plaćanja ulaznica, poput osoba s invaliditetom i posebnim potrebama, kao i štićenika domova. Veliki je broj i djece mlađe od 7 godina koja su također posjetila imanje i imala besplatan ulaz. Kada se sve zbroji u konačnici na imanju je uživalo i preko 30 tisuća posjetitelja.

U konačnici organizatori se nadaju da će od ulaznica uspjeti podmiriti troškove, plaće desetak ljudi koji su svaki dan proveli na imanju od 15 do 22 sata, te za struju. Naime, od cijene ulaznica koja je bila 40 kuna organizator je državi dužan uplatiti PDV.