Jesenski međunarodni bjelovarski sajam održat će se od 3. – 5. rujna, “Moja su očekivanja da će to biti jedan lijep i uspješan sajam” – najavljuje v.d. direktora Zlatko Salaj

foto / Bjelovar.live

Odlukom Skupštine Bjelovarskog sajma v.d. direktora sajma postao je nekadašnji direktor Zlatko Salaj koji se odmah bacio na posao u organizaciju Jesenskog sajma, uspjeh kojeg će odlučiti hoće li on na toj funkciji ostati i nakon njegovog održavanja.

Kako je rekao Salaj u dva dana je napravljeno onoliko koliko se napravi u mjesec dana, a odlučeno je i kada će se održati Jesenski sajam, a to je od 3. – 5. rujna.

– Sajmovi su se i nekada održavali prvog vikenda u rujnu, pa smo  kasnije išli na drugi vikend, ali s obzirom na moguće mjere vezane za koronu stavili smo ga na prvi vikend da ga uspijemo odraditi jer ga, na žalost, nismo odradili već dvije godine – rekao je Salaj.

Izlagačima su poslane obavijesti da se sajam održava, danas krajem dana će izaći i cjenici koji će biti isti kao na prošlogodišnjem Proljetnom sajmu koji nije održan jer ima izlagača koji su već neke akontacije platili da se može odraditi i dug prema tim izlagačima kako bi se izbjegli dodatni problemi, dodao je Salaj.

– Imamo još jedan problem trenutno jer sajam nije dozvoljen u zatvorenim prostorijama, samo na otvorenom. Vjerojatno ćemo jedan dio izlagača izgubiti, ali u razgovorima s njima, oni su spremni doći, a neki od njih jedva čekaju da se sajam vrati na svoje. Mislim da neće biti nikakvih problema organizirati sajam. Pokušat ćemo jedan dio izlagača koji su bili  u halama smjestiti vani, na žalost ne možemo sve. Moja su očekivanja da će to biti jedan lijep i uspješan sajam  pod jednim velikim „ali“, ako ne bude korone ili nekakvih zabrana vezanih uz epidemiološke mjere – kaže Salaj.

Važno je reći i kako je financijska situacija na Bjelovarskom sajmu jako loša, napominje Salaj, ali pozitivno je da postoji dobra suradnja s vlasnicima Sajma koje prije nije bilo, a ako se dobro odradi Jesenski sajam i firma će stati na noge, optimističan je Salaj.

– Vučemo teret novca koji je potrošen od ljudi koji su platili. S tim ljudima smo razgovarali, oni čekaju ovaj sajam i mi nemamo nikakav pritisak, ali tu postoji jedna velika opasnost ako se sajam ne održi. Svi ti izlagači mogu tražiti svoj novac, onda upadamo u jednu veliku jamu bez dna, ali ja sam prihvatio ovaj posao upravo zato što imam dobru suradnju i s Gradom Bjelovarom i Bjelovarsko-bilogorskom županijom, pa vjerujem da ćemo i sve probleme do kojih bi moglo doći na jedan ljudski način riješiti – napominje Salaj.

Podsjetimo se kako je u prijašnjem mandatu Zlatka Salaja na mjestu direktora Bjelovarskog sajma izgrađen najveći dio postojećih hala, prva hrvatska aukcijska dvorana, poslovne prostorije, sajamske dvorane i asfaltirani prostori. Salaj kaže kako nije to sve napravljeno zato što je on toliko sposoban , već je zaslužna tadašnja dobra suradnja između uprave Sajma i vlasnika, Županije i Grada Bjelovara. Na pitanje je li dolaskom direktora Davorina Posavca postojala kakva suradnja između njih dvojice, Salaj je rekao da je Posavcu ponudio suradnju, ali Posavac je valjda mislio da mu čovjek s 12 godina iskustva na mjestu direktora nema što za ponuditi.

– Kada je došao novi direktor nikada u 8 godina nismo sjeli za  stol niti me on pitao za ikakav savjet. On je uvidio da nema potreba sa mnom razgovarati o bilo čemu. On je donosio odluke sam. Ja sam tih osam godina radio u Odjelu prodaje, imao sam svog voditelja Odjela, radio sam na razgovorima s izlagačima i u organizaciji sajma. U organizaciji poslova i vođenja firme nisam imao ni jedan razgovor i na kraju kad sve to vidim, možda i bolje da nisam, jer nisam sudjelovao u svemu ovome što se dogodilo – zaključuje Salaj.