U Čazmi je održana radionica za izradu brend strategije Moslavine sa zainteresiranim turističkim dionicima s područja grada.

Naime, u tijeku izrada brend strategije koja definira Moslavinu kao jedan brend, a sa svojim bogatim potencijalima upravo ovo brendiranje trebalo bi ju učiniti prepoznatljivom i drukčijom od ostalih.

– Izrađivač strategije je Studio SIZE, koji je danas upoznao sudionike radionice s projektom brendiranja Moslavine. Cilj radionica je bio da nastojimo izdvojiti i definirati najvažnije atrakcije na području regije Moslavina u cilju što bolje marketinške komunikacije usmjerene prema potencijalnim posjetiteljima – kazala je direktorica TZ Čazma Martina Dončević.

Ponuda na području Moslavine je raznovrsna, ali svi smo svjesni toga da nije organizirana. Cilj ovog projekta je da u konačnici dobijemo alate koji će nam koristiti da turistima pružimo kvalitetniji doživljaj istaknuo je Janko Kezele, član Upravnog odbora LAG-a Moslavina:

– Ima dosta stvari koje su za Moslavinu zanimljive, dosta od toga je neotkriveno i nepoznato, pa čak i u lokalnoj zajednici a pogotovo na nekom nacionalnom nivou. Jedna od zvijezda koju bi ja istaknuo svakako je autohtona sorta vinove loze Škrlet, zatim imamo vrlo zanimljivu drvenu arhitekturu. Moslavačka gora je nešto što nas sve na jedan način razdvaja i okuplja, to je jedna od najstarijih gora, ne samo u Hrvatskoj nego i šire. Imamo brojne ostatke srednjovjekovnih gradova na Moslavačkoj gori, bogatu povijest, od prapovijesti do antike, srednjeg vijeka i do danas. Ono što je također zanimljivo i što ćemo pokušati iskoristiti je jedan potencijal tih ruda koje su ovdje uvijek bile prisutne od kamenoloma do nafte. Postoji naftalan i to je nešto što je dosta specifično – dodao je Kezela.

Projekt brendiranja trebao bi biti završen ove godine dok bi provedba trebala krenuti krajem ove i početkom iduće godine.

– Sam projekt bi trebao pomoći turističkim djelatnicima s područja Moslavine, cilj je da dobijemo određene promotivne alate, da osmislimo kampanju kojom bi privukli turiste na područja Moslavine, a također I alate koji će kasnije biti korisni turistima kada dođu u destinaciju, da se mogu snaći ovdje, da mogu dobiti informaciju što posjetiti i koje su naše zanimljivosti, gdje provesti vrijeme kada su već došli u Moslavinu – zaključio je Kezela.