Doznajemo zašto su stali radovi na mostu na DC 544 u mjestu Bolč!

Hrvatski autoklub već duže vrijeme obavještava o zatvorenoj cesti DC 544 u mjestu Bolč i radovima u vremenu od 28. listopada do 27. prosinca 2020. godine, zbog kojih je cesta zatvorena.

Uslijed brojnih upita stanovnika i putnika iz pravca Bjelovara kako se radovi sve ovo vrijeme ne izvode, osim što je most srušen, provjerili smo zašto radovi stoje i uputili pitanje Hrvatskim cestama iz kojih smo dobili sljedeći odgovor:

„Hrvatske ceste d.o.o. i tvrtka MAR d.o.o. sklopile su ugovor o izvanrednom održavanju mosta Bolč na državnoj cesti oznake DC544 u km 7+160.

Radovi na predmetnom objektu započeli su 28.10.2020. godine,  kada je i postavljena privremena prometna signalizacija sukladno projektu privremene regulacije prometa.

Projektom sanacije predviđeno je proširenje kolnika u zoni mosta na način da se izvede nova AB ploča s konzolom na sjevernoj strani koja je spregnuta s postojećim AB okvirom i krilima upornjaka.

Donji ustroj mosta, a naročito krila upornjaka su u izrazito lošem stanju što se utvrdilo nakon skidanja ploče mosta. Kako projektom nije bila predviđena sanacija krila upornjaka pristupilo se izradi novog tehničkog rješenja kojim će ista biti obuhvaćena odnosno zamijenjena novim.

Novo tehničko rješenje je izrađeno i sukladno tome naručena armatura te se trenutačno radi na proširenju iskopa u zoni krila upornjaka za izradu novih“ – odgovorili su iz Hrvatskih cesta.

Uspjeli  smo kontaktirati i ing. Mate Kelavu iz tvrtke MAR d.o.o. koji je rekao da radovi kasne zbog nepredviđenih problema koji su iskrsnuli tijekom radova te da trenutno traje izrada novog projektnog rješenja.

– Projektom je u prvoj fazi planirano proširenje kolnika na način da se uklone svi postojeći slojevi asfalta dok se ne dođe do armiranog betonskog okvira konstrukcije. Na okvir je predviđena izgradnja nove betonske ploče s konzolom gdje bi se proširio sam kolnik. Uklanjanjem slojeva kolnika i otkapanjem nasipa uz krila upornjaka došlo je do novog momenta gdje su se krila upornjaka urušila što nije bilo predviđeno samim projektom. Sada se projektira novo tehničko rješenje, izrada novih krila upornjaka, proširivanje iskopa i novi temelji kako bi se cijeli taj posao napravio na zadovoljstvo svih korisnika – kaže ing. Kelava.

S obzirom da je planirano da radovi budu gotovi do kraja godine, mnogo toga će ovisiti o vremenskim uvjetima u sljedećem periodu, ali će se nastojati poštivati rokovi rekao je Kelava i dodao kako se radovi nastavljaju u ponedjeljak 23. studenog.

– S armiranjem gornje ploče i postavljanjem oplate nastavit će se u ponedjeljak. Armatura je trenutno u izradi tako da u ponedjeljak stiže na gradilište i krenut će se s tom fazom radova. Još se projektiraju rješenja krila upornjaka, novih temelja koji će se usporedno s tim raditi – kazao je Kelava.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.