Početkom školske godine Čazmatrans vraća stari vozni red

Ministar obrazovanja i znanosti Radovan Fuchs kazao je kako mu je prioritet povratak svih učenika i studenata u učionice od nove školske i akademske godine.
Naravno, sve ovisi o epidemiološkoj situaciji, koju trenutačno nitko ne može predvidjeti.

Ono što roditelje srednjoškolaca brine, ako se od rujna djeca vrate u školske klupe hoće li se i autobusne linije Čazmatransa vratiti s obzirom na to da je trenutno zbog situacije s koronavirusom veliki broj linija ukinut.

Da roditelji ipak nemaju razlog za brigu i da će Čazmatrans linije vratiti na početku nove školske godine rekao nam je Berislav Saraja komercijalni direktor Čazmatransa.

– Naš stav je, ako će početi školska godina normalno i pod određenim uvjetima koje će diktirati epidemiolozi mi ćemo voziti naše linije redovno kao što su vožene do 14. ožujka ove godine. Dakle, s tim ćemo linijama sigurno krenuti. Dogovarat ćemo i ostale načine prijevoza, da li preko Javne usluge ili mjesečnih karata kako je to do sad išlo, a koje će sufinancirati ili Ministarstvo obrazovanja ili Ministarstvo prometa, to je sve za sada još upitno. Uglavnom, mi ćemo sigurno krenuti ako se odobri početak nove školske godine – kazao je Saraja.

Ako dođe do potpisivanja ugovora o uvođenju Javne usluge prijevoza postoji vjerojatnost za povećanjem broja linija uz čvorni način prijevoza ali i prilagođavanja vremena polaska autobusa – dodaje Saraja:

– Znači, vozit će se djeca manjim vozilima iz određenih manjih sredina na veću prugu, kao što je Ivanić Grad-Čazma-Bjelovar, te će ta središta linije povezivati češće. Tako isto vrijedi i prema Vrbovcu i Rovišću ili Hampovici i Đurđevcu ili prema Prespi i Velikom Grđevcu. Dakle, svi ti pravci će biti tako pokriveni kroz neko izvjesno vrijeme. Mi tome ne možemo još uvijek pristupiti jer se država još nije očitovala o Javnoj usluzi. Znači, uprava u Ministarstvu prometa direktno sa županijama nije uskladila stavove iako je od Agencije za zaštitu trgovinskog natjecanja to odobreno, da se ugovori mogu sklapati u prijelaznom razdoblju dok se te mreže ne usavrše i poslože onako kako će najbolje građanstvu odgovarati – kaže Saraja.

Ono što vjeruje je da će u jesen biti održana i Javna tribina na kojoj će putnici davati i svoje prijedloge i primjedbe kako bi se mreža mogla kvalitetnije napraviti.

– Mi za sada možemo krenuti jedino s onim što imamo jer nas nije nitko do sada sufinancirao u tom djelu. Ono sve što se dobivalo za prijevoz srednjoškolaca je država pomagala učenicima odnosno njihovim roditeljima kako bi lakše platili gotovinski iznos za kartu. Prijevoznici, izuzev nekih općina, nisu dobivali subvencije za taj prijevoz, a kada ćemo dobivati onda ćemo voziti po diktatu županije odnosno općina i gradova koji će htjeti imati pokrivena određena vremena polazaka. To će onda biti daleko prihvatljivije za građanstvo, ali to netko mora platiti jer mi ne možemo pokrivati troškove ako nisu realno financijski pokriveni – zaključio je Saraja.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.