U Gradskoj upravi Grada Bjelovara neće biti novih zapošljavanja

0
272

Na početku 12 sjednice Gradskog vijeća Grada Bjelovara vijećnici su bili upoznati s novom sistematizacijom radnih mjesta u Gradskoj upravi te činjenicom kako neće biti novih zapošljavanja.

Željka Vizi, voditeljica Odsjeka za naplatu i pravne poslove rekla je kako je od početka 2017. do danas 5 službenika otišlo u mirovinu te da nije bilo novog zapošljavanja. Zbog toga se ukazala potreba za preraspodjelom poslova unutar upravnih odjela Grada Bjelovara. Kako je ustanovljeno pojedini poslovi imaju povećani opseg posla, a to se osobito odnosi na poslove javne nabave, a do toga je došlo zbog povećanja prijava na EU fondove. Trenutno poslove javne nabave vodi samo jedan službenik kojeg u slučaju duže odsutnosti nema tko zamijeniti. Gradonačelnik Hrebak je odlučio 2 službenika u dogovoru s pročelnicima poslati na edukaciju kako bi mogli obavljati poslove javne nabave, tako da nije bilo novih zapošljavanja. Došlo je i do preraspodjele poslova među službenicima pojedinih upravnih odjela, no nije mijenjana odluka o ustrojstvu koeficijentima i plaćama.

Gradonačelnik Hrebak rekao je kako se balansira s poslovima koji su ravnomjernije raspoređeni te da nema potrebe za novim zapošljavanjem, a digitalizacijom koja će uskoro završiti smanjit će se dodatno opseg poslova u Gradskoj upravi. Vidljiva je i ušteda u plaćama jer odlaskom službenika u mirovinu i samim tim smanjenjem zaposlenih u Gradskoj upravi došlo je do uštede od 1,5 milijuna kuna.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.