Na početku 6. sjednice Gradskog vijeća Grada Čazme, prije izvješća gradonačelnice Valentine Čanađija i Aktualnog sata, rasprava se otvorila oko prijedloga vijećnika Dražena Pavlovića (SDP–GLAS–SU) da se u dnevni red kao posljednja točka uvrsti “razno”. Pavlović je podsjetio da je riječ o praksi prisutnoj u Županijskoj skupštini te u drugim gradovima i općinama te naveo da ne vidi razlog da se ona ne uvede i u Čazmi. Predsjednik Gradskog vijeća Igor Grčić (HSLS–HSS) na to je rekao da ni on ne vidi razlog da se takva praksa ne uvede na sljedećim sjednicama Gradskog vijeća.

Neposredno uoči postavljanja pitanja na Aktualnom satu, Grčić je podsjetio vijećnike na odredbe članka 51. Poslovnika, prema kojem je potrebno postaviti jasno i konkretno pitanje koje se odnosi na rad Gradskog vijeća. Naglasio je da se općenite teme koje nisu formulirane kao konkretna pitanja neće uzimati u razmatranje tijekom Aktualnog sata. Kao primjer naveo je pitanje vijećnika Pavlovića o komunalnom redarstvu i odborima, ocijenivši da nije dovoljno precizno te da će se odgovor na njega biti dostavljen u pisanom obliku.

Pavlović je na to izrazio nezadovoljstvo, rekavši da u takvom slučaju postavljanje pitanja na sjednici postaje besmisleno ako sve završava slanjem mailova, uz komentar da bi se u tom slučaju i rad vijeća mogao odvijati dopisno. Grčić je odgovorio kako su ostali vijećnici postavili konkretna pitanja te da svi imaju pravo na odgovor.

Vijećnica Danijela Kezele (Kandidacijska lista grupe birača Dinka Piraka) na Aktualnom satu postavila je pitanje gradonačelnici, zatraživši da se prema nadležnom vlasniku cesta kroz Grad Čazmu uputi prijedlog o ograničavanju prometovanja velikim traktorima i kamionima s cisternama kroz središte Čazme. Istaknula je sigurnosni aspekt, navodeći da se takva vozila kreću velikom brzinom te da vozači često koriste mobitele tijekom vožnje, što predstavlja rizik za djecu i pješake.

Gradonačelnica Valentina Čanađija odgovorila je kako je svjesna problema prometovanja teških vozila kroz centar grada. Navela je da će prijedlog biti upućen Hrvatskim cestama, koje su nadležne za održavanje državnih prometnica, kako bi se razmotrila mogućnost drugačije regulacije prometa. Dodala je, međutim, da se bez osigurane alternativne prometnice teretni promet zasad ne može usmjeriti izvan užeg gradskog područja.