Oko 70-ak kandidata za župane diljem Hrvatske potrošilo je gotovo 900 tisuća eura na promidžbu za lokalne izbore. Rok za predaju prvih financijskih izvješća bio je 10. svibnja, a podaci pokazuju značajne razlike u iznosima koje su kandidati prijavili. Dok neki tvrde da do tada nisu uložili ni euro u promidžbene aktivnosti, drugi su prijavili troškove veće od 40 tisuća eura.
Kandidati su biračima najčešće pristupali putem plakata, internetskih portala i radijskih postaja. Najveći iznos za promidžbu lokalnih izbora potrošen je u Istarskoj županiji, dok su najmanji troškovi prijavljeni u Međimurskoj i Ličko-senjskoj županiji.
Bjelovarsko-bilogorska županija: Razlike u ulaganjima
U Bjelovarsko-bilogorskoj županiji također su zabilježene značajne razlike u promidžbenim troškovima kandidata. Aktualni župan, HDZ-ov Marko Marušić, potrošio je 4.672 eura. Nezavisni kandidat Damir Bajs, koji se natječe uz potporu BUZ-a, prijavio je trošak od oko 9 tisuća eura, dok je HSLS-ova kandidatkinja Ivana Jurković Piščević potrošila 5.400 eura.
S druge strane, kandidatkinja Dubravka Dragašević iz stranke DOMiNO prijavila je minimalni iznos od 40 eura, koji je utrošen na uredski materijal. Najveći promidžbeni proračun među kandidatima imala je SDP-ova Tihana Vincek Smešnjak, koja je potrošila 12.783 eura, a ujedno je i jedina koja je prijavila donaciju od 300 eura.