U okviru Booking.com-ovih Traveller Review Awards nagrada koje prepoznaju izvrsnu uslugu i gostoljubivost na temelju recenzija gostiju, Bjelovar je prepoznat kao najsrdačniji grad u Hrvatskoj u 2025. godini. Prate ga Pučišća, Postira, Sinj, Pazin, Otočac, Slunj, Imotski, Bale i Vukovar.

Direktorica Turističke zajednice Bilogora-Bjelovar Ana Kelek nije krila zadovoljstvo objavljenim rezultatima:

‒ Ulažemo mnogo truda u razvoj turizma u bjelovarsko-bilogorskom kraju, stoga nas rezultat ne iznenađuje. Edukacije i poticanje turizma daju rezultate, što gosti osjete dolaskom. Naši su ljudi srdačni i gostoljubivi, uvijek na usluzi kako bi gosti kvalitetno proveli vrijeme. Posljednjih godina otvoreni su brojni luksuzni smještaji, spajajući ruralno i moderno, što je uz gostoljubivost provjeren recept za ugodan i kvalitetan odmor. Ovo nam je priznanje dodatni vjetar u leđa da svi zajedno damo još više i bolje te naravno i opravdamo titulu ‒ izjavila je Kelek.

Regionalna menadžerica Bookin.com-a za Hrvatsku Maja Vikario pojasnila je cilj ove nagrade:

‒ Nagrade Traveller Review Awards predstavljaju naš način prepoznavanja predanosti naših partnera u pružanju izvanrednih usluga gostima. Drago nam je vidjeti kako se srdačnost i gostoljubivost razvijaju širom Hrvatske, a svim gradovima i smještajima koji su se našli na ovogodišnjoj listi čestitamo na njihovom iznimnom poslu. Ove nagrade nisu samo priznanje za kvalitetu usluga, već i za zajednički rad i predanost svih onih koji svojim trudom čine svaki posjet Hrvatskoj nezaboravnim iskustvom ‒ istaknula je Vikario.

O ovom vrijednom priznaju razgovarali smo na terenu s Mirjanom Kasunić, vlasnicom Studio apartmana „Central Park“ koji se nalazi u samom središtu Bjelovara:

‒ Razvoj turizma i potražnja za kvalitetnim smještajem bili su nam prije tri godine motiv da otvorimo apartman. Jako sam zadovoljna s rezervacijama i dolascima, pogotovo tijekom održavanja manifestacija. No, radimo dobro tijekom cijele godine što pokazuje napredak Bjelovara prema jednoj dobroj turističkoj priči. Drago mi je da je Booking prepoznao naše iznajmljivače kao srdačne i drage domaćine. To je čast, ali i dodatna obaveza da budemo još bolji. Ako gosta doživljavaš kao člana svoje obitelji i stvoriš mu takav osjećaj prilikom boravka, onda se on vraća. Znalo nam se dogoditi da naši gosti ovdje pronađu prijatelje i vrate se upravo zbog njih. Važno je pronaći dobar omjer kvalitete i cijene te ako tome dodamo educiranost, čistoću i srdačnost, onda turizam može ići samo još više naprijed ‒ zaključila je Kasunić. (Slaven Klobučar)