Danas se održava četvrti uzastopni bojkot trgovina, a ovoga puta inicijativi su se pridružili i mladi, proširujući akciju na pekarnice. Na njihov poticaj, bojkot obuhvaća ne samo supermarkete, već i pekarske proizvode, čije su cijene proteklih godina drastično porasle.
Mladi, koji uz umirovljenike spadaju među najpogođenije skupine kada je riječ o poskupljenjima, istaknuli su da su cijene pekarskih proizvoda porasle između 100 i 200 posto, dok su pekarnice u protekloj godini ostvarile pet puta veću neto dobit. Na to su upozorili iz potrošačke platforme Halo, inspektore, koja aktivno prati rast cijena i posljedice inflacije.
Predstavnik platforme Josip Kelemen na konferenciji za medije naglasio je da su proteklih tjedana trgovački lanci zabilježili pad prometa od oko 100 milijuna eura.
– I Vlada je prvotno podržala bojkot, ali ako ste primijetili, političari više ne spominju tu temu. Sad se mladi bude i žele smanjenje cijena proizvoda koje svakodnevno kupuju – ne samo pekarskih, već i odjeće, obuće te papira u fotokopiraonicama, izjavio je Kelemen.