Zbog povećane potražnje tijekom blagdanskog razdoblja, pojedini njemački supermarketi, poput Edeke, uveli su ograničenje kupnje maslaca na tri pakiranja po kupcu. Ova mjera ima za cilj omogućiti dostupnost maslaca što većem broju potrošača.
Njemački komičar Mario Barth nedavno je podijelio svoje iskustvo iz trgovine Edeka, gdje mu je rečeno da može kupiti najviše tri pakiranja maslaca, dok je četvrto morao vratiti. Barth je izrazio iznenađenje ovom politikom, ističući kako je očekivao neograničenu dostupnost osnovnih namirnica.
Edeka je putem obavijesti u trgovinama objasnila da je, zbog kontinuirane nestašice sirovina, opskrba maslacem otežana te su stoga prisiljeni ograničiti prodaju na količine uobičajene za kućanstva. U nekim trgovinama to znači maksimalno pet pakiranja po kupcu, dok je u drugima ograničenje postavljeno na tri.
Prema Savezu trgovaca (HDE), odluku o količinama u kojima se proizvodi prodaju donose sami trgovci, u skladu s načelom slobode ugovaranja. Stoga trgovci nisu obvezni prodavati neograničene količine svakom kupcu.
Ova situacija naglašava izazove s kojima se suočava opskrbni lanac prehrambenih proizvoda u Njemačkoj, posebno tijekom razdoblja povećane potražnje, piše Fenix magazin.