Turistička zajednica Bjelovarsko-bilogorske županije predstavila je novi vizualni identitet, s ciljem jačanja turističke prepoznatljivosti županije na domaćem i inozemnom tržištu. Projekt izrade identiteta, vrijedan oko 58 tisuća eura, realizirala je tvrtka Logic Marketing, dok je sredstva osigurala Hrvatska turistička zajednica. Marcel Medak, direktor Turističke zajednice Bjelovarsko-bilogorske županije istaknuo je kako ovaj projekt, koji se sastoji od izrade novog vizualnog identiteta, web stranice i promotivnih poruka, mora biti završen do kraja godine.
– Ovaj projekt prijavili smo kao dio šire strategije prema Hrvatskoj turističkoj zajednici. Novi vizualni identitet naša je prva implementacija u sklopu masterplana koji usmjerava razvoj turizma naše županije. Uz izradu identiteta, u tijeku je izrada web stranice koja će uskoro biti dostupna, te razvoj promotivnih poruka temeljenih na novom identitetu, izjavio je Medak, dodavši kako su sve aktivnosti logičan nastavak strateškog razvoja turističke ponude županije.
Na predstavljanju je Frane Čupić iz tvrtke Logic Marketing detaljnije prezentirao novi vizualni identitet Turističke zajednice Bjelovarsko-bilogorske županije, naglasivši njegovu važnost u implementaciji sveobuhvatne strategije tržišnog nastupa.
– Vizualni identitet prvi je korak u pozicioniranju destinacije na tržištu, gdje marketing igra ključnu ulogu. S jedne strane, radimo na razvoju turističkih proizvoda koji odražavaju posebnosti naše destinacije, dok s druge strane, cilj nam je putem promocije privući posjetitelje i povećati prepoznatljivost naše županije, kazao je Čupić.