Na nedavnoj skupštini sindikata Čazmatransa, Dragutin Graša iz Virovitice izabran je za glavnog sindikalnog povjerenika. Sa svojih trideset i tri godine staža koje je proveo kao vozač u Čazmatransu, Graša ima veliko iskustvo, a posljednjih petnaest godina obavljao je dužnost povjerenika u Poslovnoj jedinici Virovitica. Graša je iznio svoje ciljeve u novom mandatu, naglašavajući potrebu za pregovorima o povećanju plaća za sve zaposlenike Čazmatransa, bez obzira na njihovu poziciju od uredskih radnika, radnika u radioni do vozača.
– U mom mandatu želja mi je da ispregovaramo barem malo veće plaće za sve radnike Čazmatransa, od ureda do vozača. Plaće su nam do sada rasle i mislim da su vozačima dosta porasle. Normalno, uvijek fali novca i želja je da bude plaća veća. Plaća je za razliku od unazad par godina dosta porasla barem prema vozačima. U radionicama i uredima nešto je niža, ali kažem, trudit ćemo se da dođe do rasta plaća svima, kazao je Graša.

Problemi s kojima se tvrtka suočava uključuju smanjen broj putnika u usporedbi s prethodnim godinama, što rezultira manjim prihodima. Također, istaknuto je smanjenje broja mladih vozača, što predstavlja dodatni izazov.
– Danas imamo puno manje putnika. Mnogi putuju privatnim prijevozom i jako malo putnika ima za razliku od prije, što rezultira puno manjim prihodima, dodao je Graša.
Mladen Novosel, predsjednik Saveza samostalnih sindikata Hrvatske (SSSH), pružio je podršku novoizabranom povjereniku naglašavajući teškoće s kojima se suočavaju tvrtke u Hrvatskoj na tržištu rada unutar Europske unije.
– Nažalost, cijena rada u Hrvatskoj je znatno niža od nekih naših susjednih bližih europskih zemalja, Slovenije, Austrije itd. I sve tvrtke, pa i Čazmatrans suočene su s velikim problemom kako zadržati radnike, kako u okviru poslovanja povećati prihode koje je vrlo teško ostvarivati s obzirom da nije danas više vrijeme kao što je bilo možda prije 30 godina kada je puno više ljudi putovalo javnim prijevozom i kada je bilo puno više industrije u gradovima. Danas vrlo malo ljudi putuje javnim prijevozom i iz tog razloga se puno više traži sufinanciranje županija. Naravno, županije su te koje bi trebale imati interesa da na svojim područjima omoguće javno-linijske prijevoze jer još uvijek ima onih starih ljudi, pa i onih koji iz inih razloga ne koriste neka vlastita prijevozna sredstva i koriste javni prijevoz, tako da je to veliki izazov, istaknuo je Novosel.