6.6 C
Bjelovar
Srijeda, 21 veljače, 2024
spot_img

Jedete li zbog nervoze?

Evo kako smanjiti pojačan apetit uslijed stresa u 5 koraka. Stresni dani na poslu često potiču želju za čokoladom ili čipsom, ali postoji način da prekinete tu naviku uz pomoć savjeta zazdravu prehranu.

Nove vijesti

Kronični stres može povećati apetit, uzrokujući emocionalno prejedanje i povećanje obujma struka.
Kortizol, hormon stresa, igra ključnu ulogu u ovim reakcijama. Istraživači s Medicinskog fakulteta “Johns
Hopkins” ističu da je najveći rizik od prejedanja u kasnim popodnevnim i večernjim satima.

Evo nekoliko koraka koje možete poduzeti kako biste se nosili s ovom situacijom:

Unaprijed planirajte zdrave obroke:

Pripremite lagane obroke sa zdravim namirnicama kako biste
izbjegli posezanje za brzom hranom.

Kombinirajte voće s orašastim plodovima:

Ova kombinacija može zadovoljiti vašu želju za slatkim i
pružiti potrebne nutrijente.

Izbjegavajte distrakcije tijekom obroka:

Fokusirajte se na hranu, izbjegavajte gledanje televizije ili
čitanje vijesti na telefonu kako biste smanjili rizik od prejedanja.

Kontrolirajte porcije:

Mjerite grickalice umjesto da ih konzumirate direktno iz pakiranja kako biste
izbjegli prekomjerno unošenje hrane.

Sačekajte prije nego uzmete drugi obrok:

Ako osjećate potrebu za još hranom nakon obroka,
sačekajte najmanje pola sata kako biste dali mozgu vremena da registrira osjećaj sitosti.

Uvođenjem ovih promjena možete smanjiti emocionalno prejedanje i održati zdrav odnos prema hrani.

Vezane vijesti

spot_img
spot_img
- Slušaj Super narodni radio -

Crna kronika