6.6 C
Bjelovar
Srijeda, 21 veljače, 2024
spot_img

ŠTO MORATE ZNATI AKO PIJETE KAVU NA PRAZAN ŽELUDAC

Jednu stvar treba paziti ako ste osjetljivi na kofein

Nove vijesti

Prema stručnjacima, evo što morate znati ako pijete kavu ujutro na prazan želudac. Konzumacija kave povezana je s brojnim zdravstvenim prednostima, poput smanjenja rizika od bolesti jetre i poboljšanja kognitivnog zdravlja. No, što se događa kada pijete kavu na prazan želudac? Dok neki smatraju da je dobro popiti šalicu kave ujutro, drugi upozoravaju da to može uzrokovati probleme u tijelu. Samo nemojte koristiti kavu kao zamjenu za doručak: čak i ako pijete kavu na prazan želudac, uvijek pojedite nešto uz to. Prvi obrok u danu ključan je za energiju, ravnotežu šećera u krvi i još mnogo toga. Evo kako kava ujutro na prazan želudac utječe na organizam.

Za stres:

Jedna razlika je u tome što biste možda brže apsorbirali kofein kada pijete kavu na prazan želudac. Apsorpcija kofeina usporava se kada konzumirate kavu s hranom ili napitkom koji sadrži kalorije, poput proteinskog shakea. Ako popijete šalicu kave na prazan želudac, vjerojatno ćete brže apsorbirati kofein, što može dovesti do neželjenih efekata poput nervoze, nemira i treme.

Za probavu:

Ispijanje kave na prazan želudac može potaknuti povećano lučenje želučane kiseline i izazvati nelagodu.

Za hormone:

Još jedan uobičajeni argument protiv ispijanja kave na prazan želudac je da može negativno utjecati na razine hormona, posebno hormona stresa kortizola. Istraživanja o ovom specifičnom odnosu su ograničena.

Ako ste osjetljivi na kofein, kava može izazvati pojačan rad crijeva jer kofein djeluje na glatke mišiće crijeva. Također može utjecati na smanjen apetit, povećanu razinu stresa i kiselost.

Dok se neki žale na takve probleme s kofeinom, drugi smatraju da im ispijanje šalice kave na prazan želudac ujutro daje energiju i potiče zdravo pražnjenje crijeva. Ako smatrate da je ispijanje kave na prazan želudac previše oštro za vaš probavni sustav ili da se osjećate nervozno i uznemireno, razmislite o tome da kavu uparite s obrokom koji sadrži proteine, smanjite količinu kave koju pijete ili pređete na bez kofeina.

Vezane vijesti

spot_img
spot_img
- Slušaj Super narodni radio -

Crna kronika