Muški znak ima hlaće, ženski haljinu. Bar smo tako mislili, dok kompanija “Axosoft” iz Arizone nije napravila kampanju koja ima cilj da izjednači spolove u određenim zanimanjima gdje je to neophodno, pa su u sklopu svoje kampanje otkrili pravo značenje znakova za muški i ženski toalet.

Tanja Katan ispred kompanije “Axosoft” tvrdi da trougao na znaku za ženski toalet nikada nije predstavljao haljinu, već plašt. Zapravo, na ovaj način su htjeli da pokažu da žene mogu biti “superheroji”.

“U nauci, tehnologiji, umjetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Djevojke i žene koje se zanimaju za nauku, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina”, naveli su iz kompanije.

Njihova kampanja “To nikada nije bila haljina” (It was never a dress) ima cilj da podstakne razgovore o prihvačanju žena u bilo kom zanimanju. Nije riječ samo o jednakosti žena, već i o tome da se popuni nedostatak radnih mjesta u mnogim zanimanjima.