Priča o tome kako je Coca-Cola ukrala božićno tržište bezalkoholnih pića započela je 1920-ih kada je tvrtka odlučila u svojim oglasima predstaviti čovjeka u crvenom odijelu, Djeda Božićnjaka, koji je vječno povezivao tvrtku i najljepše doba godine. Coca-Colin Djed Božićnjak pomogao je oblikovati lik, osobnost i fizički opis Djeda Božičnjaka još mnogo desetljeća kasnije. Korištenje tradicionalnih slika s oglasima starog doba pomaže učvrstiti povezanost s Coca-Colom kao „klasičnim“ markom.

U posljednjih nekoliko godina, iako je još uvijek zadržala tog veselog i debelog čovjeka u crvenom odijelu, Coca-Cola se u reklamiranju preselila na novi teritorij. U devedesetima, tvrtka bezalkoholnih pića prvi je put uvela „blagdanski kamion“ u čuvenom božićnom oglasu „Praznici dolaze“.
Još jedan od Coca-Colinih rudnika zlata, u marketinškom smislu, dolazi udruživanjem marke s polarnim medvjedima. Polarni medvjedi bili su trenutni hit kod gledatelja, što je dovelo do reklama na Olimpijskim igrama 1994. i mnogih drugih Coca-Cola reklama čiji su glavni motivi bili upravo oni.
Coca-Colin marketinški tim tijekom desetljeća zasigurno je dokazao svoju nenadmašnu kreativnost kada je u pitanju oglašavanje njihovog najcjenjenijeg bezalkoholnog pića. Šaljući poruke zajedništva, obitelji, sreće i raznolikosti Coca-Cola nije predstavljena kao proizvod već stil života. Ta slika se postigla pričanjem raznih priča, izazivanjem nostalgije i vizualiziranjem raznih iskustava.

Zato se i danas mnogi slažu da zimski blagdani započinju prvim emitiranjem Coca-Coline božićne reklame. Upravo je tako Coca-Cola ukrala Božić.