Iako je šminka prisutna već stoljećima u ljudskoj kulturi, kozmetika je svoj najveći zamah uzela u 21. stoljeću. Od uskog izbora proizvoda za jedan tip kože došli smo do ogromnog spektra različitih krema i seruma namijenjenih svim tipovima kože. Danas je moguće naći tretman za svaki kožni problem i različite kombinacije kože, uzimajući u obzir individualnost svake osobe.
Doduše, tako širok izbor kozmetike znači da će se neminovno pojaviti neki proizvodi lošeg ili nedjelotvornog sastava. U moru proizvoda ponekad se teško snaći pa se mnogi vode onime što je najpoznatije. Što je sad u trendu, što se najviše spominje na društvenim mrežama? U nekim situacijama ovo je dobar način za otkriti nove proizvode, no ne trebate uvijek pratiti trend.
Prije nego se odlučite na kupovinu nepoznate kreme, pogledajte njen sastav te sadrži li poznate tvari koje treba izbjegavati ili koje se spominju u zakonu. Tek onda se odlučite na kupovinu!
Kad ne treba pratiti trendove?
Jednako kao što vam prijatelj može savjetovati kremu, to može i stranac na internetu. No, pritom morate imati na umu da imate malo ili ništa informacija o toj osobi. Iako je njihov pristup možda uvjerljiv, ne znate ništa o stvarnom djelovanju pojedinog proizvoda, prikazuju li se rezultati kroz filtere te kakvu je kožu ta osoba imala prije korištenja proizvoda.
Iskustvo je pokazalo da velik broj trendova na internetu može imati negativne posljedice i da nisu svi dobronamjerni. S druge strane, postoje situacije kad se isplati slijediti kozmetičke trendove.
Kad ima smisla slijediti ostale?
Neki proizvodi i brendovi opravdano su u trendu – uporno oduševljavaju svoje kupce djelotvornošću i rezultatima. Jedna od njih je i CeraVe krema – širok izbor krema ovog brenda namijenjen je različitim tipovima kože, a potvrđeni su pozitivni rezultati na raznolikoj grupi korisnika. Proizvodi ove linije brzo su stekli popularnost, a pritom su pristupačnih cijena i ekonomičnih pakiranja.
Trendovi koje ima smisla slijediti oni su koji stvarno pokazuju rezultate. Potrebno je da dovoljan broj ljudi uistinu pokaže posljedice korištenja proizvoda i na transparentan način opiše učinak proizvoda. Tek tada možete vjerovati kvaliteti kozmetičkog trenda. Nemojte kupovati proizvode samo jer ih koristi vaša omiljena glumica, već proučite iskustva drugih ljudi i popis sastojaka.
Općenito se u kupovini nepoznate kozmetike najbolje voditi popisom sastojaka. Iako vama na prvi pogled oni možda ništa ne znače, postoje stranice na kojima možete dešifrirati ulogu svakog sastojka u kremi. Neki brendovi prednjače pred ostalima po kvaliteti sastojaka i izbjegavanju štetnih, a jedan od njih je i Bioderma. Srž ovog brenda je znanstveni pristup, stoga se možete pouzdati u kvalitetu proizvoda.
Doduše, osim samih sastojaka, mnogo govore i iskustva drugih pa istražite recenzije na popularnim stranicama prije kupnje različitih krema koje se spominju na društvenim mrežama. Sve u svemu, ne treba se oslanjati isključivo na trend, ali popularnost pojedinog brenda, linije ili proizvoda može ukazati na njegovu kvalitetu. Na vama je da malo dublje prokopate i pronađete detaljnije informacije o učinku proizvoda i iskustvu onih sa sličnim kožnim problemima.