Prema podacima iz izvješća „Digital 2023. Global Overviewa“, WhatsApp je trenutno najpopularnija platforma među korisnicima društvenih medija. Na ovu kinesku aplikaciju za kratke video zapise korisnici prosječno troše tek nešto manje od cijelog jednog dana mjesečno. Riječ je o aplikaciji za razmjenu poruka s više od dvije milijarde mjesečno aktivnih korisnika, a naglasimo kako je ona u 2022. godini bila treća po broju preuzimanja. Do sada ih je skupila više od 420 milijuna. Nadalje, Facebook i YouTube imaju više mjesečno aktivnih korisnika od WhatsAppa, ali blizu 16% korisnika društvenih medija obuhvaćenih istraživanjem te starih između 16 i 64 godine je navelo kako je upravo WhatsApp njihova omiljena platforma.

Na drugom mjestu je Instagram, s udjelom od 14,3% što je tek za 0,1% više negoli kada je u pitanju Facebook koji je trećeplasiran. Četvrtu poziciju zauzima još jedan kineski operater po imenu WeChat s 12,1% što je gotovo dvostruko više od TikToka koji je peti. Iza njih su se smjestili Twitter te Facebookov Messenger, s udjelima od 3,4, odnosno 2,6%. Na samom začelju je Linkedin za kojeg se opredijelilo svega 0,9 ispitanika.

Ovo sveobuhvatno istraživanje je pokazalo i to kako su tijekom prošle godine korisnici uređaja s operativnim sustavom Android koristeći WhatsApp prosječno tijekom mjeseca proveli 17 sati i 20 minuta što je za 6,7% manje negoli 2021. te je ta aplikacija jedina zabilježila ovakav pad. S druge strane, TikTok je u toj kategoriji nedodirljiv. Naime, korisnici su na njemu mjesečno proveli 23 sata i 28 minuta što je skoro petina više negoli godinu dana ranije. Slijedi Facebook s 19 sati i 43 minute, dok je iza WhatsAppa Instagram s točno 12 sati.

Zaključno, najveći rast u odnosu na 2021. je zabilježio Telegram što u prijevodu znači da su korisnici na njega potrošili skoro 4 sata mjesečno – 33% više. Dakle, pravo smo elektroničko društvo.
Izvor: T-portal