Na policama supermarketa i diskonta u Njemačkoj sve je više vegetarijanskih i veganskih proizvoda. Ponuda namirnica bez mesa ili drugih životinjskih proizvoda sada je velika. Nude se različite alternative za mliječne proizvode, kao i za meso, piše Fenix-magazin.

Korak “bez alternative”

Lidl sada želi promijeniti ponudu – te najavljuje smanjenje udjela proizvoda sa životinjskim bjelančevinama u svojoj ponudi.

Kako kažu iz Lidla ovo je korak “bez alternative”. Lidl na ovaj način želi učiniti nešto dobro za planetu, javljaju njemački mediji.

Planiraju u svojim trgovinama smanjiti asortiman proizvoda životinjskog podrijetla, te dati primjer mlađim generacijama.

Novost za kupce

Udio biljnih bjelančevina u asortimanu diskontera sada će se “kontinuirano povećavati”. Lidl planira posebne tematske tjedne kako bi novu strategiju približio potrošačima.

Ipak, kupci ne žele da im se diktira način prehrane, već ih je potrebno motivirati, piše Fenix-magazin.

Diskont također želi motivirati vlastitu konkurenciju na prelazak sa životinjskih proizvoda na biljne.

“Naš cilj nije samo pozitivna slika Lidla izgleda kupcima, nego želimo nešto promijeniti”, kažu iz Lidla i dodaju kako se nadaju da će im se i konkurentske tvrtke pridružiti u ovoj akciji.