I dok se kod nas na brojne načine želi smanjiti konzumacija alkohola i posljedice iste u mlađoj populaciji (i ne samo mlađoj), pomalo nestvarno zvuči vijest koja dolazi iz Japana da tamošnja porezna uprava novim natječajem koji je raspisala želi proširiti konzumaciju alkohola upravo u mlađoj populaciji.

Kažu, mladi Japanci su previše trijezni i piju manje od svojih roditelja, pa kampanjom „Sake Viva!“ žele učiniti konzumaciju alkohola privlačnijom i time pomoći proizvođačima pića. Japanci u dobi između 20 i 39 godina tako mogu prijaviti svoje poslovne ideje kako bi povećali potražnju među svojim vršnjacima, bilo za sakeom, viskijem, pivom ili vinom, prenosi BBC. 

Cilj svega je prikupiti više sredstva od alkoholnih pića poput sakea, japanski mediji pišu kako su reakcije na ovaj natječaj pomiješane. Kritičari se protive promoviranju nezdrave navike, dok mnogi na internet već stavljaju svoje ideje.