Televizijske kuće će se radikalno morati prilagoditi brzorastućem svijetu internetske zabave ako namjeravaju opstati, upozoravaju stručnjaci.
Već se pokušava sustići internetske divove gaming industrije u borbi za pažnju mlađe publike i, posljedično, prihoda od oglašavanja. S druge strane, stariji potrošači medijskih sadržaja su još uvijek vezani uz tradicionalnu televiziju. Treba napomenuti kako se gledanost među mlađima od 35 godina u posljednjih godinu dana prepolovila. Televizijske će se kuće, kako bi doprle do mladih ljudi morati natjecati s gaming platformama poput Robloxa, Fortnitea i Minecrafta koje već uspostavljaju dominantnu poziciju na tržištu.
Nadalje, polovica dobne skupine od 9 do 12 godina u Sjedinjenim Američkim Državama barem jednom tjedno koristi Roblox na kojem se igraju igre, slušaju koncerti ili se jednostavno druži s prijateljima. Napomenimo kako je riječ o istraživanju kojeg je proveo Dubit, tvrtka koja se bavi istraživanjem medija.
Televizijske kuće imaju vremena prilagoditi se, no suočavaju se s velikim izazovom jer istodobno moraju zadovoljiti potrebe starijih ljudi koji gledaju tradicionalnu televiziju, sredovječnih ljudi koji se okreću streaming platformama i mladih koji žude za interaktivnom te društvenom razonodom. Kako će se snaći, odnosno hoće li se uspjeti izboriti s velikim svjetskim platformama preostaje nam vidjeti.