LAG „Moslavina” je u suradnji s turističkim zajednicama s područja Moslavine, odnosno turističkim zajednicama Čazma, Ivanić-Grad, Kutina, Popovača i Sjeverna Moslavina, uspješno proveo dva velika projekta u turizmu. Riječ je o „Izradi strategije brendiranja destinacije Moslavina” i “Digitalizaciji turističke ponude Moslavine”.

Cilj projekata je bio da se turističkim djelatnicima omoguće dva alata koji bi trebali pomoći da destinacija i ponuda Moslavine bude prepoznatljiva na turističkom tržištu i dostupna na najvećem prodajnom kanalu 21. stoljeća – internetu. Obje aktivnosti, njihova rješenja i ciljeve predstavljeni su danas na izletištu Moslavačka priča u Ludini, a na predstavljanju su bili i gradonačelnik Grada Čazme Dinko Pirak i direktorica Turističke zajednice Čazma Ivana Sabljak Murlin.

Gradonačelnik Pirak je kazao kako je dobro što je Moslavina napokon dobila jednu objedinjenu prepoznatljivost budući da se  nalazi na području tri županije i ta rascjepkanost proteklih godina bila je kočnica u razvoju turističke ponude.

Gradonačelnik Čazme Dinko Pirak

– LAG Moslavina u koju smo uključeni kroz ovo brendiranje daje mogućnost i svim našim poljoprivrednicima, OPG-ovcima i onima koji kreću u turističke vode da od toga mogu živjeti – rekao je gradonačelnik Pirak i dodao kako se Čazma dobrim dijelom okrenula upravo turizmu i nada se da će ovim brendiranjem i projektom  Čazma Natura grad dobiti dobar vjetar u leđa.

Direktorica Turističke zajednica Čazma Ivana Sabljak Murlin rekla je kako je već dosta dionika na čazmanskom području uključeno u turističku ponudu Moslavine, no postoji mogućnost uključivanja i ostalih osobito kada se govori o smještajnim kapacitetima na području grada te će se razgovarati s iznajmljivačima. Velike nade polažu se u Čazma Naturu.

Direktorica Turističke zajednica Čazma Ivana Sabljak Murlin

– Naše prvo biološko kupalište je kruna projekta Čazma Natura i očekujemo uključivanje  OPG-ova s područja Moslavine u ponudu Turističke zajednice Grada Čazme što smo vidjeli da je itekako moguće i predstavlja dodatno popunjavanje ponude naših OPG-ova u budućnosti – kazala je.

Današnje predstavljanje strategije i digitalizacije turističke ponude je  ujedno bilo i službeni početak manifestacije “Moslavina – Skrivena zemlja” kojom će do 24. travnja 2022. turistički subjekti zainteresirane posjetitelje počastiti raznim promotivnim ponudama, eventima, degustacijama i izletima kroz koje će imati priliku upoznati turističku ponudu Moslavine, a manifestaciju je otvorila Sandra Herman državna tajnica u Ministarstvu turizma, dok je o samoj strategiji i manifestaciji Janko Kezele, predsjednik Odbora za turizam pri LAG-u Moslavina rekao kako je ideja bila da projekt ne završi predstavljanjem strategije i podizanjem web stranice nego da se pokaže da je turizam u Moslavini živ i da se strategija već primjenjuje.

– Dogovorili smo se na razini TZ-ova da organiziramo manifestaciju “Moslavina skrivena zemlja” koja počinje s današnjim danom i koju je uključeno preko 40 sudionika, točnije 42. 5 vinarija, 12 restorana, 8 pružatelja usluge aktivnog turizma, 4 pružatelja usluge walking toura i obilazaka, 7 pružatelja usluge smještaja i 6 pružatelja usluge s područja kulture – rekao je Kezele.