Dežurstvo na Krčkom mostu traje 365 dana u godini, 24 sata dnevno. Za nekoliko osoba posao je upravo čuvanje spoja kopna i našeg najvećeg otoka. Zaštitare koji će 12 mjeseci paziti da sve bude u redu na potezu od kućica na kojima se do lanjskog lipnja plaćala cestarina do “druge strane” upravo traže Hrvatske autoceste (HAC), a “gaža” koja će se platiti 850 tisuća kuna počinje od travnja.
Čak 26.280 sati predviđa se da će odraditi ekipa koji će činiti troje ljudi, koji će svoje dolaske i odlaske s radnog mjesta evidentirati elektronički, kako bi se poslodavac osigurao da se navedeni radni sati zaista i odrađuju, a tvrtka iz koje će zaštitari stići mora osigurati i digitalni nadzor obilaznih ruta zaštitara u ophodnji i to u realnom vremenu. Zašto? Da bi se “potencijalni incidenti” mogli prijaviti isti tren, a o njima stići i slika. Sve što se odradi, HAC-u se mora dostaviti u izvješću do svakog 5. u mjesecu, a Autoceste će “čuvarima” mosta dugog nešto manje od kilometar i pol “osigurati opremljenu radnu prostoriju s grijanjem, strujom, telefonom, sanitarnim čvorom te prostorom za presvlačenje”, prenosi N1.